Ons team

De samenstelling van het team

Op de school werken ongeveer 26 medewerkers. Een aantal onderwijsgevenden werkt in een parttime dienstverband. Noodgevallen daargelaten, streven wij ernaar niet meer dan twee leerkrachten aan een groep te verbinden.

Directeur

Şirvan Kopar

Interne begeleiding

Hante Visser

Administratief medewerker

Mariëlle de Weerd

Congiërge

Ron Bruijnius

Leerkrachten, zij-instromers en onderwijsondersteuners

Ihsane Boumhand, Mirjam Soonieus, Catriona MacInroy, Eva Scharmga, Glaudia Pennings, Wendy Spaarman, Audrienne Troeman, Willy Anna van den Hoff, Hante Visser, Angela Tettero, Maha, Derk Gerretsen, Nadjeztha Schouten, Laurens Wittmaekers, Mike van der Burg, Jellert den Toom, Veroniek Bloembergen, Nancy Tuit, Ritesh Kanhai, Sanne van Gaalen, Ceylan Ozcelik en Yvonne Tolido.

Vakdocent Lichamelijke Opvoeding

Roger de Gier

Stage

Regelmatig lopen studenten uit alle leerjaren van de PABO en de Academische PABO stage op OBS Archipel. Er zijn daarnaast nog stageplekken voor studenten van het Regionaal Opleidings Centrum Mondriaan (mbo-niveau), masteropleidingen (seminarium orthopedagogiek, HBO- of WO-masters) en voor studenten kunstzinnige therapie. Tevens bied onze school ruimte voor een snuffelstage aan middelbare scholieren.