Werken bij de Archipel

Den Haag heeft meer dan 150 basisscholen. Toch is er maar één waar je de unieke combinatie vindt van de gezellige diversiteit van een openbare school en knusse gemoedelijkheid van een warme buurtschool.

Op dit moment hebben wij geen vacatures.

Maak kennis met de Archipelschool

We zijn gevestigd midden in de Archipelbuurt waaraan we onze naam ontlenen. We ontvangen iedere dag ongeveer 225 leerlingen, die wij ondermeer helpen bij het ontdekken van hun talenten en ambities. Wil je meer weten over werken bij de Archipelschool mail dan naar Şirvan Kopar, directeur OBS Archipel, s.kopar-koyuncu@archipelschool.nl

Collega’s aan het woord

De Archipel is een school waar we betekenisvol naar elkaar luisteren

Hante Visser
Internbegeleider

De Archipel is een school waar we betekenisvol naar elkaar luisteren en vanuit de relatie het beste uit ieder kind proberen te halen.

De plek van de school maakt OBS Archipel een fijne school om te werken

Derk Gerretsen
Leerkracht groep 4

De plek van de school midden in de wijk, het gebouw, de platanen voor de school, de kleinschaligheid en de fijne leerlingen, maken de OBS de Archipel een heel fijne school om te werken!

Ieder teamlid krijgt ruimte om zichzelf te ontwikkelen en eigen kwaliteiten in te zetten”

Şirvan Kopar
Directeur

We werken met een fijn team die zich inzet voor het welbevinden van de kinderen en kwalitatief onderwijs.  We hebben een lerend team, een veilig klimaat en cultuur. Ieder teamlid krijgt ruimte om zichzelf te ontwikkelen en eigen kwaliteiten in te zetten.

Zij-instromers

Als je overweegt een carrière switch te maken? Ambieer jij een baan in het onderwijs? Dan is er de mogelijkheid om als zij-instromer aan de slag te gaan. Werken in het onderwijs kan je bij ons combineren met een “versnelde” Pabo-studie. Om in aanmerking te komen voor dit traject is minimaal een afgeronde HBO opleiding nodig. Meer informatie over het zij-instroomtraject bij Stichting “de Haagse Scholen” vind je hier.

Overweeg je om het zij-instroomtraject te volgen maar heb je hebt nog twijfels? Maak gerust een afspraak om te komen kijken, mail naar s.kopar-koyuncu@archipelschool.nl.

Stage lopen

Regelmatig lopen studenten uit alle leerjaren van de PABO en de Academische PABO stage op OBS Archipel. Er zijn daarnaast nog stageplekken voor studenten van het Regionaal Opleidings Centrum Mondriaan (mbo-niveau), masteropleidingen (seminarium orthopedagogiek, HBO- of WO-masters) en voor studenten kunstzinnige therapie. Tevens biedt OBS Archipel ruimte voor een snuffelstage aan middelbare scholieren.

Ben jij op zoek naar een stageplaats? Mail info@archipelschool.nl