Social Schools

Op school werken wij met Social Schools, het communicatie systeem tussen school en ouders. Dit systeem is te benaderen via een app op de telefoon of de computer.

Zodra uw kind start op school ontvangt u een beschrijving hoe u zich kunt aanmelden bij het systeem. School geeft hiervoor een koppelcode zodat u de algemene berichten ontvangt en de berichten voor de groep waarin uw kind zit. U kunt meerdere kinderen koppelen in dit systeem. Als ouder kunt u berichten sturen aan de medewerkers van school.

In Social Schools staat de agenda van het schooljaar waarop ouders alle activiteiten, bijzonderheden, vakanties en vrije dagen kunnen vinden.

In Social Schools zit een onderdeel toestemmingen. Hier kan een ouder aangeven waarvoor school beeldmateriaal mag gebruiken. Verder worden in Social Schools de ziekmeldingen en de verlofaanvragen gedaan.